وبلاگ

معرفی 5 کتاب برای بهبود ذهن و تقویت مهارت یادگیری نشر میلکان

معرفی 5 کتاب برای بهبود ذهن و تقویت مهارت یادگیری نشر میلکان

آن‌ها شما را در طول روز راهنمایی می‌کنند و در تصمیم‌گیری‌های‌تان به شما کمک می‌کنند. بنابراین برای رسیدن به اهداف‌تان، مهم است که این افکار را در راستای تمایلات‌تان قرار دهید. این کتاب نه قاعده را به شما معرفی می‌کند تا عادات جدیدی را مطابق با خواسته‌های‌تان خلق کنید.

  • این کتاب به گونه‌ای طراحی شده است که خواننده را با بهترین منطق برنامه‌های کارآمد و ساختارهای مناسب در قالب فلوچارت و الگوریتم آشنا می‌کند.
  • احساس موفقیت و رسیدن به اهداف در زندگی از دیگر تاثیرات یادگیری مهارت‌های زندگی است.
  • شغل معلمی با همۀ چالش‌ها، مشکلات و کمبودهایی که دارد، یکی از تأثیرگذارترین مشاغل در هر جامعه‌ای به شمار می‌رود.
  • الیزابت گیلبرت نویسنده کتاب جادوی بزرگ در این اثر ستایش شده به ما نشان می‌دهد که چگونه به کمک خلاقیت می‌توانیم بر ترس‌های خود غلبه کنیم.

شما نمی‌توانید بدون شنیدن حرف بزنید و یا بدون شنیدن و حرف زدن بخوانید. پس لازمه اصلی نویسندگی آن است که میزان مطالعه خود را مخصوصاً در ژانرهایی که دوست دارید افزایش دهید. رایج ترین جوابی که می توان به این سوال داد این است که ما برای تحقق رویاهای پدر و مادرهایمان و شاد شدن آنها درس می خوانیم. ولی مهمترین چیز این است که ما برای خودمان درس می خوانیم و مطالعه می کنیم. همه ما در زندگی آرزوهایی داریم که دلمان می خواهد به آنها برسیم.

  شرکت آموزشی، فرهنگی و انتشاراتی مبتکران

SEM چیست؟ بهترین ابزار موجود برای تبلیغات آنلاین

«کتاب هوش مصنوعی، رویکردی نوین»، به عنوان مرجع کاملی برای مبتدیان در نظر گرفته می‌شود. این کتاب، برای دانشجویان دوره‌های کارشناسی یا کارشناسی ارشد در زمینه هوش مصنوعی مفید خواهد بود. این کتاب آموزش برنامه نویسی یکی از بهترین کتاب های مهندسی نرم‌افزار به حساب می‌آید که الگو‌ها و معماری سازمانی را ارائه می‌دهد. همچنین به خواننده این امکان را می‌دهد تا هنگام مواجهه با یک تصمیم طراحی دشوار در پروژه خود، انتخاب‌های صحیح را انجام دهد. «کتاب الگو‌های معماری برنامه‌های کاربردی»، هم توسط «Martin Fowler» نوشته شده است.

دیدگاه مخالفین جهانی‌شدن در آموزش و پرورش

به علاوه آنها را از محدوده نخبگان و اندیشمندان جامعه خارج نموده و به صورت رویکردی اجتماعی مطرح ساخته و مسؤولیت­ها و چالش­های نوینی را فراسوی نظام­های آموزش و پرورش ملی و از آن جمله ایران قرارمی­دهند. چالش­های جهانی آموزش و پرورش در قرن بیست­ویکم را می­توان ناشی از دیدگاه­های نو به کارکردهای آموزشی و پرورشی دانست. این دیدگاه­ها قطعاً رویکردهای متفاوتی را به مشکلات آموزش و پرورش ایران و توانمندی­های آن اضافه و موضوعات گوناگونی را مطرح می­سازند. مباحثی که هم در میان پژوهشگران و اندیشمندان آموزش و پرورش در سطح دانشگاه­ها و مراکز پژوهشی مطرح می­باشد و هم نظر کارشناسان آموزش و پرورش، معلمان، والدین و جامعه را به خود معطوف ساخته است. با مطالعه کتاب‌های مخصوص یادگیری، شما به درک بهتری از پروسه یادگیری و آموزش می‌رسید و می‌توانید استراتژی‌های یادگیری بیشتری را آموزش ببینید.

داستان برای زندگی پژوهی

یکی از ناب‌ترین کتاب‌هایی که در زمینه‌ی موفقیت و قانون جذب می‌توانید پیدا کنید، کتاب “بخواهید تا به شما داده شود”، اثر استر و جری هیکس، است. استر و همسرش جری، با همکاری هم این کتاب را به نگارش درآورده‌اند. این کتاب توسط شهکام جولایی به فارسی ترجمه و توسط انتشارات جویا منتشر شده است. با توجه به این که کتاب بخواهید تا به شما داده شود دارای محتوا و معنای ساده و پر مفهومی است، برای تمام گروه‌های سنی مناسب است.

  لیست بهترین کتاب های خودیاری موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس